Hvorfor er udvikling af branding & brandidentitet vigtigt?

Et skarpt, stærkt og unikt brandimage og en professionel hjemmeside kan hjælpe dig og din virksomhed, som en aktiv “salgsassistent”, der arbejder for dig døgnet rundt. 
Grundlaget hertil får du 
  1. med en afklaret udvikling af din branding strategi & brandidentitet
  2. viden om din målgruppe, hvad de efterspørger og en klar formidling af hvordan og hvorfor du kan hjælpe dem
  3. med en sammenhængende brandidentitet og en hjemmeside, der taler til din målgruppe og formidler troværdighed og tillid”

CASE - pakkeprojekt med logo, brandidentitet og website for Growth Human by Tina Wilk

Er det også tid til at give din virksomheds branding et løft?

webdesign med sammenhængende branding Growth Human - fra -design bureau Designcoach
Sammenhængende branding og brandidentitet -skrifttyper og farvepalette design bureau - designcoach
BrandDNA og branding for Growth Human fra -visitkort design bureau Designcoach

Udvikling af målrettet strategi, brandidentitet og branding

Du får hjælp til at .

Designcoach kan hjælpe dig med at udvikle din en målrettet strategi for branding. Din brandidentitet bliver optimeret til en sammenhængende helhed med design og strategi.

Derved opnåes større genkendelighed og synlig sammenhæng på hjemmeside, sociale medier.
Samtidig får din virksomhed få et løft til at udvikle sig mere effektivt.
Illustration til mentorforløb til branding med designcoach

Få succes med branding af din virksomhed

Skal du starte en ny virksomhed, ændre retning eller opjustere din brandidentitet?

Læs om brandmentor forløbet, der er en enestående mulighed for at og løfte din branding og sætte gang i din forretningssucces.

Brandmentor forløbet er et mentorforløb, der er skræddersyet til dig og din virksomhed

Kan varmt anbefale Designcoach. Jeg har oplevet fantastisk inspirerende sparring og vejledning. God til hurtigt at pejle sig ind på profilen, og hvor der marketingsmæssigt kan sættes ind. Topkvalitet til meget fair pris.
Vil til enhver tid bruge Designcoach igen.

Lone Andersen

Kreativ Workshop for .

I denne kreative tænketanks-workshop udfordres virksomhedens værdier | mål | kommunikation | produkter & markedsføring.

Processens formål er at bane vej for nye tiltag til din virksomheds branding, kommunikation, markedsføring og salg

Med indspark og kritiske øjne faciliteres gennemgang og vurderinger af markedsføringsmuligheder, prioriteter, branding, salg og online synlighed. 

Fokus holdes på sammenhængende og værdiskabende markedsføring og branding

Workshoppen indeholder følgende proces

A: Målgrupper og marked
Kortlægning af virksomhedens kommunikation og produkter i forhold til den aktuelle udvikling af markeder og målgrupper.
B: Marketing – retning
Værdiafklaring og tilretning af marketingstrategi. Hvordan kan effektiviteten af dine marketingaktiviteter forbedres.?Hvordan sikrer du, at du formidler det rigtige billede af dit brand.?

C: Koncept og ideudvikling
Facilitering af kreativ udvikling og nye muligheder

D: Opsummering
Konklusioner af gennemgang og ideudvikling.

E: Workshop opfølgning
Opfølgning af workshop med rapport, som samler op på de vigtigste punkter.

Scroll til toppen