Design Coach
 

Dedikerede
kreative & profesionelle designydelser

 
Designcoac-annonce.jpg

Marketingydelser med sammenhæng

Med dedikeret faglighed udarbejdes brandingstrategi, konceptudvikling, design, grafisk opsætning til online og trykte medier

Selv den mindste opgave er en del af en større sammenhæng, som indgår i et projekt, et produkt, i forhold til en virksomhed, en branche og ikke mindst den målgruppe, som du ønsker at nå.

Med insdigt og erfaring for betydningen af denne sammenhæng udarbejdes værdiskabende løsninger, så din virksomhed kan opnå de mål og resultater, der baner vejen ind i fremtiden.


Webdesign

SofiaManning-web.jpg

Enkelt, rent og kreativt webdesign

med brugervenlig struktur

Tilrettelæggelse, strukturering og opbygning af mobilvenlige hjemmesider med responsivt design på forskellige platforme. Udarbejdelse af skabeloner til blogs og nyhedsbreve. Udformning af tekster, fotos og billedbehandling. 

  • user experience design, usability, indholdsstrategi og informationsarkitektur
  • digital markedsføring med Google Analytics Certificering, deriblandt SEO, Adwords kampagner
  • erfaring med sociale medier

Eksempler på webdesign


 

Grafisk design

Grafik-Angela-Lund.jpg

Den synlige forskel

Med høj faglighed og kreativ tilgang til visuel kommunikation, sørger jeg for, at at design og budskaber indgår i en sammenhængende helhed.

Herunder udarbejdelse af konceptudvikling og grafisk design til tryksager og til online medier. 

 

logo design
grafisk linje
kataloger
annoncer
brochurer 

plakater
postkort
visitkort
brevpapir
powerpoints

skilte
roll ups
prislister
håndbøger
messemateriale


Eksempler på grafisk design

designcoach-dk.jpg

Effektiv forretnings-
udvikling

 

 

 


Design coach tilbyder rådgivning og sparring med fokus på forretningsudvikling på følgende områder:


 BRANDING & POSITIONERING- KOMMUNIKATION- DESIGN - BRUGERBEHOV- VÆRDIAFKLARING
 

AFKLARING AF NYE PERSPEKTIVER, MÅL OG INDSATSOMRÅDER I MARKEDSFØRING

UDVIKLING AF NYE VÆRDISKABENDE TILTAG TIL EN FREMTIDS-ORIENTERET STRATEGI

UDARBEJDELSEAF EN HANDLINGSPLAN, SOM KAN OMSÆTTES TIL MÅLBARE RESULTATER

OPFØLGNING FOR AT SIKRE IMPLEMENTERING I OVERENSTEMMELSE MED STRATEGI OG MÅL

Gennemtestet proces

Trinvis eller som et sammenhængende forløb - skræddersyet til din virksomhed

Baseret på mangeårig erfaring med både udvikling, design, salg og markedsføring tilbydes et skræddersyet udviklingsforløb med en værdibaseret tilgang til markedsføring. Med en en effektiv værktøjskasse til udvikling åbnes for nye og afklarede perspektiver for en effektiv og værdiskabende handlingsplan.
 

Forløbet er en gennemtestet proces, som hjælper virksomheder og ledere med nye tiltag til vækst og succes, er baseret på den nyeste viden på området. Forløbet kan foregå som en til en samtaler eller teamforløb. Du er velkommen til at kontakte mig for mere information eller aftale et uforpligtende møde.

 

Allerede i 2010 fastslog Marketingguruen Philip Kotler, - en af erhvervslivets 6 mest indflydelsesrige tænkere ifølge Wall Street Journal, med bogen
MARKETING 3.0 - MENNESKET I CENTRUM:
- at virksomheder er nødt til at have et større perspektiv og se deres kunder som de komplekse mennesker der er for at overleve. Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder der har en værdibaseret tilgang til markedsføring .


kreativworkshop.jpg

Kreativ workshop

Har din virksomhed brug for vitaminer?

Kreativ worksshop

I form af en kreativ tænketank-workshop udfordres virksomhedens

  • værdier
  • mål
  • produkter
  • markedsføring og kommunikation

Med indspark og kritiske øjne faciliteres gennemgang og vurderinger af markedsføringsmuligheder, prioriteter, branding, salg og online synlighed med fokus på sammenhængende og værdiskabende markedsføring.


Worksshop-opfølgning

Opfølgning af workshop med rapport,
som samler op på de vigtigste konklusioner

workshop opdeles i følgende Proces:

A: MÅLGRUPPER OG MARKED
Kortlægning af virksomhedens kommunikation og produkter i forhold til den aktuelle udvikling af markeder og målgrupper. 

B: MARKETING RETNING
Værdiafklaring og tilretning af marketing strategi. Hvordan kan effektiviteten af dine marketing aktiviteter forbedres. Hvordan sikrer du, at du formidler det rigtige billede af dit brand.

C: KONCEPT OG IDEUDVIKLING
Facilitering af kreativ udvikling af nye muligheder 

D: OPSUMMERING
Konklusioner af gennemgang og ideudvikling.